Haaksbergse VVD heeft kieslijst vastgesteld tijdens algemene ledenvergadering

Op maandag 20 november heeft de Haaksbergse VVD-afdeling de derde algemene ledenvergadering gehouden in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Tijdens deze vergadering, die werd gehouden in het Veldwerkcentrum Het Lankheet, hebben de leden van de partij de kieslijst vastgesteld waarmee de VVD de verkiezingen in gaat. Er heerste een optimistische en tevreden stemming tijdens de vergadering. Alle leden gaven aan erg blij te zijn met de kieslijst die tijdens de vergadering is vastgesteld. Wij hebben een afwisselende kandidatenlijst samengesteld van mensen met ervaring in de zorg, het bedrijfsleven, ondernemerschap, maatschappelijke organisaties en de lokale overheid. De kandidatenlijst bestaat zowel uit ervaren gemeenteraadsleden en bestuurders als uit jonge studenten en nieuwkomers die met een frisse blik tegen de politiek aankijken.

Vaak zien wij dat inwoners steeds minder vertrouwen krijgen in de politiek en in de overheid. Mensen hebben het idee dat de gemeente niet samenwerkt met de burgers en de ondernemers, maar juist tegenover elkaar staan. De Haaksbergse VVD heeft de doelstelling om dit te verbeteren. De VVD heeft de wens om het vertrouwen in de lokale politiek terug te winnen.

Tijdens de aankomende weken zullen onze kandidaat-raadsleden zich individueel voorstellen op onze facebookpagina genaamd ‘Haaksbergse VVD’. Tijdens deze voorstelronde vertellen de raadsleden wie zij zijn, waarom zij zich als kandidaat hebben opgesteld en wat hun doelen zijn in de gemeenteraad. Naast onze facebookpagina zullen onze kandidaten hun voorstelronde en hun plannen over de lokale politiek ook presenteren op onze website ‘haaksbergen.vvd.nl’. Hier vindt u nieuws, standpunten, informatie over de lokale politiek en informatie over onze leden die daarbij betrokken zijn.

De onderstaande kandidatenlijst is tijdens de algemene ledenvergadering vastgesteld:

1.   Bart Woortman.

2.   Freek Ebeling.

3.   Bart Mentink.

4.   Hendrik-Jan Koppelman.

5.   Artie de Lange.

6.   Freddie Dieperink.

7.   Leonie Rutte-Oldenkortte.

8.   Rafi Gachadorian.

9.   Nina Sunde.

10. Ruud Boersma.

Als u contact wilt opnemen met één van onze huidige raadsleden, dan is dat mogelijk. Onze raadsleden zijn altijd bereid om informatie of een toelichting te geven over onze plannen voor Haaksbergen.

-Contactgegevens Bart Woortman:

E-mailadres: bartwoortman@gmail.com

Telefoonnummer: 06-25073083

-Contactgegevens Wim Briggeman (tot 21 maart 2018)

E-mailadres: wim.briggeman@kpnmail.nl

Telefoonnummer:  06-57994184