VVD Open Dag

Op zaterdag 30 januari 2016 van 11:30 tot 16:00 uur organiseert de VVD een open dag in de Tweede Kamer te Den Haag. Wij nodigen u van harte uit om bij deze dag aanwezig te zijn.

Tijdens de open dag krijgt u een ‘kijkje achter de schermen’ bij de Tweede Kamerfractie en maakt u kennis met de partij, onze politici en elkaar. U wordt rondgeleid in het Tweede Kamergebouw door een Tweede Kamerlid en u neemt deel aan het simulatiespel en aan één van de drie workshops. Bent u nog niet zo bekend met de partij, wilt u meer leren over het liberalisme of wilt u juist weten hoe u beter gebruik kunt maken van uw netwerk? Er zit voor iedereen een geschikte workshop bij. Tussen de programmaonderdelen door kunt u gebruikmaken van een lunch.

Het is mogelijk om een introducé mee te nemen naar de open dag. Wanneer u iemand in uw omgeving kent die de VVD een warm hart toedraagt en de VVD beter wil leren kennen, dan is hij of zij op 30 januari ook van harte welkom.

U kunt uzelf en uw eventuele introducé aanmelden voor de VVD Open Dag via ‘MijnVVD’. (www.MijnVVD.nl). Lukt het aanmelden niet? Dan kunt u contact opnemen met het Algemeen Secretariaat.

Wij zien u graag op 30 januari in Den Haag!